) SeNSOR
|
 Trio from Quake 3 DeFrag
Sup guys, Try Harder clan here. Me, MoskaL and Mixanik beated challenge mode, breaking a three-year period of inactivity. VOD on twitch https://www.twitch.tv/videos/2498406846 (succesful attempt from 01:09:20) Maybe later video will be uploaded on YT. And chat log Code: 2 h [moskal] sensor selects ANDREI additional monsters 2 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Outer Base 2 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Installation 2 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Comm Center 2 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Installation 2 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Ammo Depot 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Supply Station 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Ammo Depot 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Warehouse 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Main Gate 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Detention Center 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Security Complex 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Torture Chambers 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Security Complex 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Torture Chambers 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Security Complex 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Guard House 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Security Complex 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Grid Control 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Mine Entrance 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Upper Mines 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Bore Hole 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Drilling Area 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Bore Hole 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Drilling Area 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Lower Mines 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Drilling Area 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Receiving Center 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Processing Plant 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Receiving Center 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Power Plant 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter The Reactor 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Big Gun 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Outer Hangar 1 h [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Research Lab 57 min [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Outer Hangar 56 min [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Inner Hangar 51 min [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Launch Command 50 min [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Outlands 48 min [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Outer Courts 43 min [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Lower Palace 39 min [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Upper Palace 37 min [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Lower Palace 35 min [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Upper Palace 34 min [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Inner Chamber 31 min [moskal] MoskaL,sensor,Mixanik enter Final Showdown 29 min [sensor] has slain Makron 26 min [moskal] stops his server
|